Notificació per correu de publicació de llistats d’ensenyaments incorrectes

Ens han fet saber que algunes persones entre l’alumnat del centre, i que no han participat en el procés de telematrícula, han rebut avui un correu de la Conselleria informant de la publicació dels llistats provissionals d’admissió per uns estudis o cursos diferents dels que els pertocaria.

Tot sembla indicar que es tracta d’un error per part del sistema que envia els correus als participants en la telematricula per al curs 23-24.

Siga com siga, us recordem que l’alumnat que ha cursat durant el present curs 2022-2023 algun ensenyament a l’IES Conselleria i que el curs vinent no ha de canviar d’ensenyaments, ja va rebre instruccions per part dels tutors i tutores per formalitzar la seua matricula per al curs 2023-2024.