Inauguració de l’Exposició d’aparadors d’alumnat de Comerç a Nuevo Centro

El passat dijous 25 de gener al centre comercial Nuevo Centro, l’Institut d’Educació Secundària (IES) Conselleria va celebrar la inauguració de l’exposició d’aparadors realitzats per l’alumnat de la família professional de Comerç. L’esdeveniment va comptar amb la destacada presència de diverses personalitats rellevants en l’entorn educatiu i comercial, com ara N’Alfredo Tell (Director de Nuevo Centro) i En Salvador Colomar (Sub-Director General de Formació Professional), que van acmpanyar N’Ana Ruiz Pérez (Directora del IES Conselleria) i En Santiago Polo Mestre (Cap de la Família Professional de Comerç i Marketing de l’IES Conselleria) en la presentació de l’iniciativa.

L’acte va ser amenitzat amb una exhibició visual dels aparadors elaborats pels alumnes, mostrant la seva creativitat i habilitats tècniques. A més, es va dur a terme la cerimònia de lliurament de reconeixements a tot l’alumnat participant, destacant els seus esforços i contribucions a aquest projecte.

Aquesta col·laboració entre el món educatiu i el sector comercial reafirma el compromís de l’IES Conselleria amb l’excel·lència acadèmica i la preparació dels estudiants per afrontar els reptes del món laboral.

L’exposició d’aparadors es mantindrà oberta al públic a Nuevo Centro, proporcionant una oportunitat per a la comunitat local de conèixer el talent i la dedicació dels joves professionals en formació.

Des del IES Conselleria, agraïm a tots els participants, col·laboradors i convidats que van fer possible aquest esdeveniment.

Carta d’agraïment.

Reportatge sobre l’exposició elaborat per l’alumnat del projecte IC Audiovisuals: