IES Conselleria guardonat als Premis ApS 2019

El projecte de creació de mapes de metro tàctils per persones amb discapacitat visual que van elaborar els alumnes de 1r de FP Bàsica d’Informàtica i Comunicacions del nostre centre el curs passat ha estat guardonat als V Premis Aprenentatge-Servei convocats per l’editorial edebé, la Xarxa Espanyola d’Aprenentatge-Servei i Educo, en la categoria d’enfocament a les Tecnologies d’Informació i la Comunicació.
279 projectes procedents de totes les Comunitats Autònomes, de centres educatius públics i concertats i entitats socials, més de 32.000 alumnes, han participat en aquesta convocatòria, que promou l’aprenentatge-servei, un apropament metodològic que fomenta l’aprenentatge al temps que es fa un servei a la comunitat.
El projecte, realitzat en el marc del projecte Erasmus+ PRINT3D, va implicar la realització amb l’ajuda d’una impressora 3D de versions tàctils de les 9 línies de metro de la ciutat de València, així com d’un plànol general.
Els alumnes participants al projecte, que ara cursen 2n de FPB, han celebrat la notícia i en breu arreplegaran el seu merescut premi.

Enhorabona a totes i tots pel gran treball realitzat!