Finalistes del repte EUTOPIA de l’EDEM

Un grup d’alumnes de segon curs de Grau Superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials (GEVECO) de l’IES Conselleria van participar el passat divendres en la final del repte EUTOPIA de l’Escola d’Empresaris EDEM. El repte EUTOPIA és una competició en la qual els estudiants han de presentar un pla de negoci innovador i sostenible per a millorar la societat.

Els alumnes de GEVECO van presentar un projecte de negoci que aborda la problemàtica de la contaminació plàstica a les platges de la Comunitat Valenciana. El seu pla de negoci proposa la creació d’una empresa que ofereixi serveis de neteja a les platges, així com la comercialització de productes sostenibles per a la platja, com ara tovalloles i bosses de xarxa reutilitzables.

El grup d’alumnes va ser seleccionat per a participar en la final del repte EUTOPIA juntament amb altres escoles i instituts de la Comunitat Valenciana. La final es va celebrar a les instal·lacions de l’EDEM, on els alumnes van presentar el seu projecte davant d’un jurat d’experts en negocis i sostenibilitat.

Encara que el grup d’alumnes de GEVECO no va guanyar la competició, van rebre elogis per part del jurat per la seua proposta innovadora i sostenible. Aquesta experiència els va permetre posar en pràctica els coneixements adquirits durant el seu programa d’estudis i desenvolupar habilitats empresarials valuoses per al futur.