DIA DEL LLIBRE – CURS 2017-2018

El passat dia 23 d’abril es va celebrar el dia internacional del llibre. El nostre centre va realitzar diverses activitats culturals relacionades amb pla de foment de la lectura, en què va participar l’alumnat del centre.
Aquestes activitats van ser:
1. El mercadet del llibre (Activitat que es realitza durant molts anys en col·laboració amb la biblioteca i professorat del centre).

2. V Concurs de poesia i narrativa en valencià i castellà. Els guanyadors d’aquesta any han estat:
Primer premi de poesia en Castellà: David Server (2n ESO B)

poema castellano david server
Primer premi de poesia en Valencià: Sandra Peinado (2n ESO B)

Primer premi de narrativa en Castellà: Marian Navarro (3r ESO B)
Primer premi de narrativa en Valencià: Maria Àngels Cerdán (4t ESO A)

La llegenda de La Galana-M angels cerdan
Enhorabona!
3. Lliurament dels premis del campionat d’ escacs.

4. Lliurament de premis a tots els alumnes que han aprovat totes les assignatures.

5. Finalment, i per a l’entreteniment de molts, la representació teatral de l’obra: Melodias o melocuentas. Durant la qual va haver molts riures, aplaudiments i molt bon ambient.

Gràcies a tots per participar, i fins l’any que ve … i llibres per a tothom.
FOTOS: