Conferència sobre fotografia a l'IES Conselleria

Dimarts passat 22 d’octubre, María Bleda i José Mª Rosa, guardonats amb el Premi Nacional de Fotografia en 2008, van donar una conferència als alumnes de 1r i2n de Batxillerat Artístic.
Els van explicar la seua trajectòria professional i els eixos vertebradors de la seua obra. Els fotògrafs treballen en la reflexió sobre el pas del temps que unifica les seues tres sèries de fotografies: Camos de futbol, Camps de batalla i Orígens.Utilitzen càmeres analògiques i grans formats.
També van informar els alumnes sobre aspectes artístics (el gènere paisatgístic en la fotografia, enquadrament, composició, il·luminació) i tècnics (càmera analògica versus càmera digital, formats de negatius, postproducció…).
Així mateix, els van animar a treballar amb perseverança perquè el mateix resultat d’aqueix treball els anirà indicant el camí a seguir.