IES Conselleria a l'EWOMAN

El passat dijous 3 d’octubre l’alumnat del grup de 1 de CFGS Gestió de Vendes i Espais Comercials van assistir a l’acte EWOMAN , organitzat per Prensa Ibérica Levante-EMV .
Aquest esdeveniment visibilitza la figura femenina en el teixit empresarial i premia el seu èxit mitjançant diversos guardons, a la trajectòria professional, al negoci en línia i al mèrit esportiu.
La jornada va servir també per a crear un espai on cinc dones d’èxit narraren les seues experiències.
A més a més, l’alumnat de l’IES Conselleria va participar molt activament en l’activitat de “coaching” on van aprendre a utilitzar instruments o “regals”, com la confiança, la valentia, la tendresa, l’alegria o la il·lusió, que ens capaciten per a combatre la por i els missatges negatius que s’instauren a la nostra ment en situacions d’estrés, els “sabotejadors”.
Va ser una jornada molt profitosa i emocionant que va oferir a les nostres estudiants, la possibilitat de tindre referents femenins al món on volen encaminar la seua futura carrera professional.