Acte Acadèmic de Graduació

Benvolgut alumnat
És una gran satisfacció per a nosaltres traslladar-te nostra més cordial felicitació per la finalització dels teus estudis en l’IES Conselleria. També volem desitjar-te el millor en aquesta nova etapa en la qual emprendràs un il·lusionant camí per al que t´has preparat amb gran esforç.
Ha arribat el moment d’arreplegar els fruits i utilitzar l’après. Has aconseguit formar part del col·lectiu de professionals per al qual t’has estat formant. Des de l’IES et felicitem per açò, t’animem a emprendre una nova etapa i al fet que no perdes la relació amb els teus companys ni amb aquest centre que és el teu.
Des de l’IES Conselleria et convidem a l’Acte Acadèmic de Graduació, que se celebrarà:
. Per a l’alumnat de Batxillerat el pròxim 25 de maig, a les 18:00h, en Saló d’Actes de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.
. Per a l’alumnat de Cicles i FPB el pròxim 8 de juny, a les 18:00h., en el Saló d’Actes de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

. Per a l’alumnat d’ESO el pròxim 15 de juny , a les 17:00h, en el Saló d’Actes de l’ IES Conselleria.
Confirma la teua assistència a través del teu tutor/a