Porçons Film Fest (2nd Edition)

L’alumnat d’anglés de 3r ESO ha finalitzat la primera avaluació amb la presentació d’un projecte on ha pogut posar en pràctica tots els coneixements teòrics assolits, sent el tema central el cinema. Així doncs, es varen haver d’inventar curtmetratges per tal de crear un trailer que, més tard, varen presentar a la resta de la classe durant la segona edició del Porçons Film Fest 21-22. En aquest projecte, el qual va començar a posar-se en pràctica el curs passat amb l’alumnat de 4t, no només s’està desenvolupant la competència lingüística i digital en l’ESO, sinó que també s’està potenciant la imaginació i la creativitat. A més, aquesta experiència d’aprenentatge ha sigut molt ben valorada per l’alumnat, ja que els ha resultat molt interessant i motivadora.