Visita a la granja de l’Ombria

El dilluns 20 de desembre l’alumnat de 1r ESO de l’IES Porçons visitaren la granja de l’ombria de Vallada, centre gestionat per una associació valenciana (AVSA) de voluntaris que té com a objectiu principal l’atenció a immigrants subsaharians en situació especialment difícil. Els acull, acompany i integra en la societat.

L’objectiu d’aquesta activitat era sensibilitzar el nostre alumnat i donar visibilitat a casos propers a nosaltres compartint vivències.

Al llarg del matí l’alumnat ha realitzat cinc tallers com el de bioconstrucció, integració, històries de vida, permacultura, hort i cura d’animals.

L’alumnat va mostrar molt d’interès i ha pogut compartir amb els immigrants vivències, música, ball i han conegut una forma de vida basada en la sostenibilitat i en l’aprofitament dels recursos naturals.

Ha sigut una experiència molt positiva i enriquidora tant per a l’alumnat com per al professorat.

Cristina, Sara i Sari