Visita al Centre de Dia L’Aljar d’Aielo de Malferit

L’alumnat del cicle formatiu d’Atenció a les persones en situació de dependència ha visitat durant els dies 10, 13 i 14 de desembre el Centre de Dia L’Aljar d’Aielo de Malferit, destinat a l’atenció de les persones majors dependents amb demència del municipi. Degut al protocol COVID-19 l’alumnat ha realitzat la visita agrupat en tres torns.

Durant la visita, han pogut conèixer les instal·lacions que conformen el Centre de Dia, el qual disposa de cuina, menjador, despatxos, sales de treball, patis, banys adaptats i gimnàs, entre altres. I conèixer els materials i recursos que s’empren per a l’atenció de les persones amb demència.

A més, l’alumnat ha rebut diferents xerrades informatives per part dels diferents professionals que treballen al centre: la directora, la tècnica en animació sociocultural i turística (TASOCT), la treballadora social i el fisioterapeuta. Aquestes xerrades els han permés consolidar alguns del coneixements apresos durant el 1r trimestre i aprendre’n nous que es treballlaran durant el curs a l’institut.

Aquesta visita ha sigut molt motivadora per l’alumnat del cicle, ja que els ha permés conèixer de primera mà el treball real del tècnic en atenció a persones en situació de dependència.

Des de l’IES Porçons volem agraïr l’atenció rebuda pels diferents professionals del Centre de Dia. Gràcies a Eli, Sarai, Raquel i Llorenç!

Tutora 1r TAPSD