Motius per celebrar el Dia Internacional de les Llengües Europees

El passat 26 de setembre es va celebrar el Dia Internacional de les Llengües Europees. Tal volta algú es preguntarà per la necessitat d’aquest dia… Sense dubte, cal valorar i cuidar les nostres llengües per tal de preservar, garantir i protegir el seu ús.

L’alumnat va realitzar una sèrie d’activitats en les classes d’anglés que els va permetre apropar-se a la realitat lingüística Europea. Per una banda van descobrir dades curioses i desconegudes de les llengües europees: sabeu quin és l’origen de la llengua basca? Sabeu quina és la lletra i de quina llengua és més difícil de pronunciar? I el percentange de llengües en perill d’extinció? El nostre alumnat, ja ho sap! També es va realitzar un taller on l’alumnat va decidir els conceptes clau i valors que delimiten l’esperit europeu, per a després traduir-les en llengües europees i completar amb un mural.

En definitiva, un dia on l’alumnat s’ha apropat més a la realitat lingüística del nostre continent.