La revolució científica dels segles XVII i XVIII – Geografia i Història (4t d’ESO)

Aquesta setmana en Geografia i Història, l’alumnat de 4t d’ESO ha treballat per parelles i grups, amb l’objectiu d’enregistrar els principals avanços de la revolució científica dels segles XVII i XVIII mitjançant una línia del temps.

L’alumnat s’ha organitzat per tal de fer la recerca d’informació, la seqüenciació cronològica dels avanços científics, i la seua distribució en un eix cronològic. A més, han fet ús de la seua creativitat per a representar les dades de manera atractiva, aplicant tècniques cómo ara el visual thinking. I tot açò, utilitzant paper, llapis i retoladors.
Els grups estaven molt satisfets amb el resultat obtingut en les seves línies del temps.