L’alumnat de 1r FPB realitza pràctiques d’enquadernació i plastificació

Els alumnes de 1r d’FPB d’ Informàtica d’oficina han estat fent pràctiques d’enquadernació i plastificació dins del mòdul Ofimàtica i arxiu de documents.

Aquesta activitat ha estat assessorada per la nostra conserge, que amb molta il·lusió ens ha explicat com fer aquestes tasques d’oficina amb les quals adquireixim la unitat de competència de realitzar operacions auxiliars de reproducció i arxiu en suport convencional o informàtic.

A més a més, hem aprofitat la plastificació i alguns components informàtics estudiats al mòdul de  Muntatge i manteniment de sistemes i components informàtics  com els CD’s i DVD’s, cables i targetes RAM que tenien per a reciclar i han engalanat el corredor de la FP bàsica amb figuretes plastificades i adornaments nadalencs reciclats.

Aquesta activitat forma part del nostre projecte d’innovació del nostre centre «Porçonstenibilitat».

Ha estat tota una experiència enriquidora per a ells!!