Exposició de monstres i literatura de terror

L’alumnat de 1r ESO de l’IES Porçons ha treballat la lectura de Relatos de Monstruos de Steven Zorn de l’editorial Vicens Vives, en l’Àmbit Sociolingüístic. A partir dels relats d’aquesta obra literària, cada alumne havia d’escollir un personatge entre els monstres apareguts en el llibre i elaborar una titella amb material reciclat. Així s’han creat dracs, sepulturers, fantasmes, Frankesteins i molts altres personatges tots ells terrorífics però a la vegada molt divertits.

Amb les titelles com a excusa hem fet una exposició de llibres de literatura fantàstica i de terror junt a les titelles creades per l’alumnat que ha coincidit amb la festa de Tots Sants i el Dia de les Ànimes. L’exposició estarà a l’entrada del centre durant dues setmanes.

Es tracta d’una activitat més del Pla lector on la lectura va acompanyada d’una activitat més creativa i lúdica que motiva l’alumnat i ajuda a divulgar i convidar a la lectura d’alguns dels llibres que formen part del fons de la Biblioteca.