Don’t be cruel o com tractar d’empatitzar amb els altres

El passat dimecres 26 d’octubre, tot l’alumnat de 1r d’ESO de l’IES Porçons va assistir a l’espectacle teatral Don’t be cruel, a la sala Russafa de València, organitzat per l’àmbit sociolingüístic.

L’obra, protagonitzada per dos actors i una actriu, tracta el tema de l’assetjament des de diferents punts de vista, s’exposa aquesta problemàtica, però són les i els espectadors qui hauran d’intentar buscar les respostes.

Després de la posada en escena va haver-hi un col·loqui molt enriquidor entre els actors, el codirector i l’alumnat. Una xarrada que, per moments, ens va posar a tots el cor en un puny, i, com afirma una alumna, «Espere que servisca perquè entengueu, recapaciteu/em i podem fer un món millor».