Àmbit cientificmatemàtic. La cèl·lula de forma cooperativa.

L’alumnat de 1r d’ESO dins de l’àmbit científicmatemàtic ha treballat de forma cooperativa amb diferents estacions d’aprenentatge per aprofundir sobre el conèixement de les cèl·lules.

El treball cooperatiu és una eina d’aprenentatge en la qual els alumnes s’organitzen en xicotets grups (4 o 5 alumnes)per treballar junts amb la intenció d’aconseguir metes i objectius comuns.

La cooperació, el treballar junts, la discussió en grup i el conflicte cognitiu que es produeix quan s’introdueixen punts de mira diferents, permeten l’alumne aprendre coses noves, rectificar, consolidar o reformar aprenentatges assolits.

Des de l’IES Porçons apostem per aquestes metodologia, tot per aconseguir millors resultats acadèmics i alumnat més feliç!