XARRADES D’ORIENTACIÓ

Divendres 21 d’abril, Carlos Salvador, responsable de la titulació d’Administració i Direcció d’Empreses de la Universitat de València al Campus d’Ontinyent, va visitar el nostre centre per a informar de primera mà, a l’alumnat de primer i de segon de batxillerat interessat, sobre els graus i dobles graus que ofereix la Facultat d’Economia a la Universitat de València, en la qual ell és professor del departament d’Anàlisi Econòmic. A més, els va donar a conéixer el Campus d’Ontinyent, manifestant-los els avantatges de continuar allí els seus estudis.

En eixe mateix moment però a una altra aula, quatre alumnes de segon de batxillerat  rebien la visita de Miquel Àngel Terol Ferre i de Xavier Ferrero Ferre, bombers del Consorci Provincial de Bombers de València al parc d’Ontinyent i del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant al parc d’Ibi, respectivament, i els compartien totes les seues experiències com a professionals del sector.

Van ser dos xarrades molt enriquidores, en les quals Carlos, Miquel Àngel i Xavier van orientar l’alumnat sobre l’itinerari a seguir per a convertir-se en grans professionals. Agraïm als tres el temps dedicat i sobre tot la seua proximitat amb l’alumnat.