ALCOIANADA 2023

El proper dimecres 10 de maig, l’alumnat de 4t d’ESO participarà en l’ALCOIANADA’23. Aquesta activitat es porta a terme en Alcoi des de 2015, on el nostre centre ha participat varios anys. Forma part d’un projecte global: el World Mobile City Project en el que també participen altres ciutats com Barcelona, València, Vitoria-Gasteiz, Castelló, Manresa o Valparaíso (Xile).

L’Alcoianada’23 té com a objectiu que l’alumnat millore el coneixement de la ciutat, aprenent a desplaçar-se per Alcoi mitjançant el transport públic amb l’ajuda dels dispositius mòbils, per això han de trobar fins a 6 punts distribuits per la ciutat i realitzar una prova (entrevista, una foto, un video, etc) en cadascún d’ells.

Aquesta activitat és interdisciplinar i col·laboren el departament d’Informàtica i el departament d’Educació Física.

Juntament amb nosaltres participaran també centres educatius de Muro, d’Albaida, d’Aielo de Malferit i d’Alcoi.

La setmana que ve repartirem a l’alumnat de 4t d’ESO les autoritzacions.

SOM ESCOLA…FEM ESPORT!!