I SETMANA DE LA SALUT

Acabem el trimestre amb una setmana dedicada a la salut en el seu més ampli sentit. Des del 21 al 26 de març l’alumnat i professorat del centre podrà gaudir de nombroses activitats referents a la salut: xarrades de conscienciació bucodental, bons hàbits alimentosos, la importància de la salut mental en el nostre entorn, tallers de cuina saludable… I com no, mourem el cos amb tallers d’exercici físic, ioga, rutes senderistes, bicicletada, partit bàsquet professors VS alumnes… Anem, per si no ens quedaven forces, acabarem en gran.

I tot això gràcies, entre altres, al departament de Biologia i Educació Física, a l’Ajuntament de Bigastro, a l’Associació de Mares i Pares del centre, als centres de Salut de Bigastro, Salut Pública, a l’Associació del càncer d’Alacant i Bigastro, ADIEM a Jesús Ríos, Ruth Molera…

SEGONA JORNADA I SETMANA DE LA SALUT

Acabem de finalitzar la segona jornada de la I Setmana de la Salut que estem celebrant en l’institut. Hui hem pogut gaudir de tres xarrades: “Hàbits saludables per a reduir el risc de desenvolupar càncer”, impartida per Jorge Romero de l’Associació Espanyola contra el càncer d’Alacant; “prevenció del consum d’alcohol i tabac en adolescents”, impartida per María i Julia del centre de salut de Bigastro i l’última xarrada, duta a terme per ADIEM, versava sobre “Cura de la nostra salut mental (Sana-ment)”

I continuem amb el nostre taller de “Composició corporal” a càrrec dels alumnes de 1r BAC.

Un matí intens i fructífer. Una altra manera d’aprendre, una altra manera d’ensenyar.

I SETMANA DE LA SALUT

Acabem la I Setmana de la Salut del centre amb activitats de Ioga, senderisme, elaboració de desdejunis saludables, bicicletada, sessió de Fitnes… Agrair a Inés, Jesús, Ajuntament de Bigastro per la col·laboració. A l’any que ve, més salut.