L’IES PACO RUIZ presenta el dia de la Realitat Augmentada

Es va presentar el Projecte SISVA en el #VRDayValencia

L’Associació  Valenciana de Realitat Estesa va organitzar dissabte passat 18 de novembre el  #VRDayValencia, Dia de la Realitat Virtual, en el recinte cultural i d’innovació tecnològica dels Naus situat a la ciutat de València.

L’acte tenia com a objectiu  difondre la tecnologia més disruptiva i les seues infinites possibilitats en el camp de la salut, l’educació, l’oci… L’IES Paco Ruiz va participar a través del professor de Grau Superior Ramón Alabau per a presentar la seua participació en el projecte SISVA que s’aplicarà este curs lectiu en el primer curs del FP Superior d’Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius.

El projecte SISVA consisteix en la recreació d’un Simulador de Suport Vital Avançat (una ambulància) i tots els seus materials en 3D per a facilitar als estudiants d’FP de la família de sanitat d’un entorn interactiu amb finalitats educatius a través de l’ús d’ulleres digitals. En l’acció participen en total quatre instituts on s’imparteixen FP de tres famílies diferents: Informàtica, Sanitat i Imatge i So.

A través d’una aplicació l’alumnat podrà accedir a una ambulància digital, conéixer on es guarden tots els utensilis, posicionar-los, girar-los i conéixer la seua utilitat amb una xicoteta descripció sense la necessitat de comptar amb este car material de manera física en els centres acadèmics. El projecte SISVA és un projecte d’alumnes d’FP al servei de la FP.