Antics alumnes: Sheila Espinosa

Com ja us comentem, ahir van donar principi les xarrades d’antic alumnat que va estudiar en el centre i que ha vingut a comptar la seua experiència laboral i acadèmica quan van acabar els seus estudis en l’institut.

Ahir vam comptar amb la presència de Sheila Espinosa, antiga alumna que va cursar els seus estudis d’ESO i Batxillerat entre els anys 2007-2013, i que va decidir, després d’acabar la PAU, realitzar el Grau Mitjà i Superior de perruqueria. Més tard va anar ampliant la seua formació acadèmica i va cursar el màster de professorat de perruqueria. Des de llavors no li ha faltat el treball gràcies al seu talent, constància i com va dir ella, molt d’esforç.

Per a l’alumnat de 4t ESO i 2n Batxillerat que van assistir a la xarrada va ser un exemple de com la Formació Professional suposa també una via d’eixida tant per a la formació acadèmica com laboral.

L’alumnat de 4t ESO juntament amb la seua tutora Mª José li van fer diverses preguntes sobre la seua vida acadèmica i professional.I per a culminar la xarrada, Sheila va tallar el pèl a una de les nostres alumnes, explicant a la mateixa vegada com es feia el seu treball.

Una molt grata experiència tornar a comptar amb Sheila en el nostre centre, poder observar el feliç què és en el seu treball i donar-li l’enhorabona en com va transmetre a l’alumnat la seua passió per la professió amb la qual tant gaudeix.

Mil gràcies.