ERAMUS +

ERASMUS +El nostre centre està d’enhorabona en aquest curs 2022-2023. Mesos de treball, dedicació i tenacitat per part de l’equip coordinador del projecte han donat els seus fruits. La Unió Europea ens ha concedit un projecte K-122 dins del programa Erasmus+. al qual ens hem dedicat en cos i ànima, i gràcies a ell, el nostre alumnat tindrà el privilegi de poder compartir i viure experiències úniques dins del marc acadèmic.

En el nostre projecte, al qual hem titulat Soundscape Project, juga un paper primordial els nostres estudiants components de la banda de música del centre, encara que la implicació es fa extensible a bona part de l’alumnat. Durant aquest any, els mateixos podran gaudir de dues mobilitats: St Johann in Tirol (Àustria) i una altra a Saint-André (Illa de la Reunió-França). Però a l’espera dels nostres viatges, ens trobem expectants davant la imminent visita de l’alumnat austríac (components d’un cor) que arribarà a Bigastro diumenge que ve 25 de setembre.

Al llarg de la setmana ens espera un intens programa d’activitats: visites a museus, assajos, concerts, excursions… l’eix principal del qual està basat en la música i a donar a conéixer la riquesa cultural i patrimonial de la nostra zona. I al mateix temps, el nostre projecte contribuirà a fomentar la interacció i comunicació intercultural desenvolupant les competències lingüístiques -pràctica de l’anglés i francés-Us anirem informant puntualment de les activitats que anirem realitzant. També ens podeu seguir en Instagram #erasmuspacoruiz