Proves d’accés a Formació Professional

Presentació

L’accés a la Formació Professional pot realitzar-se mitjançant dues formes clarament diferenciades:

• Una, l’accés directe, si es reuneixen els requisits acadèmics necessaris.
  • Una altra, l’accés mitjançant una prova, si no es reuneixen tals requisits acadèmics.

Per a l’alumnat que no reuneix els requisits acadèmics d’accés directe, la legislació vigent estableix la possibilitat d’accedir a la Formació Professional sempre que, a través d’una prova regulada per les Administracions Educatives, l’aspirant demostre tindre la preparació suficient per a cursar amb aprofitament aquests ensenyaments.

Calendari Proves d’Accés 2022

INSCRIPCIÓ (del 21 al 30 de març 2022):

• SOL·LICITUD DE INSCRIPCIÓ* per a fer la prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà.
  • SOL·LICITUD DE INSCRIPCIÓ* per a fer la prova d’accés a cicles formatius de grau superior.
  • Publicació llistats alumnes que han de realitzar la prova en un altre centre: 27 d’abril de 2022
  • Publicació llestes provisionals d’admesos: 27 d’abril de 2022
  • Publicació llestes definitives d’admesos i exclosos: 5 de maig de 2022
  • PROVES GRAU MITJÀ I SUPERIOR: 23 i 24 de maig de 2022
  • Publicació llestes provisionals qualificacions prova grau mitjà i superior: 30 de maig de 2022
  • Termini de lliurament documentació justificativa prova grau mitjà i grau superior: del 21 de març a el 30 de juny de 2022, tots dos inclusivament. *
  • Publicació llestes definitives qualificacions  prova grau mitjà i superior: fins al 1 de juliol de 2022
  • Lliurament de certificats prova grau mitjà i superior: del 3 a 4  de juliol de 2022

Més informació punxant ací.