Com accedir a la identitat digital de l’alumnat (compte Microsoft Education)

Per la incorporació de l’IES PACO RUIZ al Centre Digital Col·laboratiu (CDC) el nostre alumnat ja té identitats digitals associades al seu nou compte de Microsoft Education. Aquest compte acompanyarà a l’alumnat en tota la seua etapa educativa no universitària.

S’anima a l’alumnat i famílies a començar a usar els seus comptes privats per a anar coneixent les noves eines educatives que proposa la Generalitat.

Per a conéixer les dades de la nova identitat digital s’ha d’entrar a la WEBFAMILIA (www.familia.edu.gva.es) i dins de les dades d’identificació apareixen les dades d’identitat digital:

• Correu electrònic: és el correu electrònic de l’alumne/a.
  • Clau de recuperació: clau per a recuperar el compte en cas d’oblit de contrasenya.
  • Contrasenya inicial: contrasenya per a accedir per primera vegada i que ha de canviar-se. És important que l’alumnat cuide les seues contrasenyes perquè pot.
  • Canviar contrasenya: enllaç que ens porta a una nova finestra de l’explorador d’internet per a canviar la contrasenya inicial.

Per a usar el correu electrònic, onedrive i resta d’aplicacions associades al compte de Microsoft Education l’alumnat ha d’iniciar sessió dins de la pàgina web www.office.com.