Comunicat de Vaga general

Benvolgudes famílies.

Us informem que el proper dijous 23 de març, la Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic ha convocat una vaga general per a la comunitat educativa. Des del centre complirem la determinació de serveis mínims que la Conselleria d’Educació dicte per a l’efecte. Els informem també que els alumnes de l’IES Misteri d’Elx han convocat dins del termini i en la forma escaient la no-assistència a classe per motiu de vaga el dia 23 de maig de 2024. Per tant, els recordem que:

• Aquest justificant exonera al centre de qualsevol responsabilitat derivada de l’actuació de l’alumnat durant aqueixa jornada.
  • L’alumnat que no vulga participar en aquesta convocatòria tindrà dret a assistir a les seues classes amb normalitat.
  • L’alumnat que haja assistit al centre assistirà a les seues classes amb normalitat. No podrà abandonar el centre sense que els seus pares o tutors legals o majors d’edat autoritzats vinguen a recollir-los, com en una jornada normal. No s’acceptaran autoritzacions telefòniques.

Salutacions cordials.