L’IES Misteri d’Erasmus per Europa (4)

4a mobilitat Erasmus+

L’IES Misteri d’Elx d’Erasmus per Europa

La nostra quarta i última mobilitat Erasmus+ s’ha dut a terme a Islàndia.

Els nostres companys Joaquín Martínez i Belén Alix estan visitant el centre de Sudurland College (FSU), en Selfoss, Islandia. Estos últims dies han participat en tallers de sostenibilitat, relacionats amb l’ús d’aliments sostenibles en la cuina Islandesa i el desenvolupament de projectes sostenibles en els quals l’alumnat proposa noves iniciatives que milloren la consciència mediambiental a la seua escola, basant-se en els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

A més, han assistit a una classe d’equitació en la qual han comprovat com el sistema educatiu islandés empra este tipus d’activitats com a recurs per a atendre les necessitats educatives especials de l’alumnat, així com la seua integració en programes de formació professional.