Graduació de Segon de Batxillerat

Estimades famílies.

Us comuniquem, amb gran alegria, que la graduació de la promoció de Batxillerat 2022-2024, de la qual formen part les vostres filles i els vostres fills, tindrà lloc divendres que ve, dia 24 de maig, a partir de les 17.30 hores, al pati del nostre institut.

Cada persona graduada tindrà cinc invitacions, que s'entregaran dimecres que ve, 22 de maig, després de concloure la reunió de preparació de les Proves d'Accés a la Universitat.

En efectuar el lliurament d'estes invitacions, les persones que es vagen a graduar entregaran una aportació de quatre euros al centre. Estos diners servirà per a ajudar a sufragar les despeses derivades de la realització de l'acte de graduació, i contribuiran també al creixement del Fons Solidari amb el qual comptem en l'institut. Esta quantitat va ser acordada amb els delegats i delegades dels grups de 2n de Batxillerat.

L'accés al centre de les persones convidades es realitzarà a través l'entrada principal, situada al carrer Ciutat de l'Aprenent, 2. Serà necessari mostrar una de les invitacions per a poder entrar en el recinte de l'institut i, posteriorment, ocupar una cadira. Us preguem que procediu a l'entrada amb puntualitat, i a partir de les 17.15 hores.

L'alumnat que es graduarà podrà accedir al centre des de les 17.00 hores.

Estem segurs que gaudirem molt durant este gran esdeveniment, que suposa la culminació d'una etapa d'esforç i treball, i l'inici d'un nou període acadèmic i professional per al nostre alumnat.

Ens veiem el divendres!