Instal·lacions

Aquest projecte naix d’una proposta de l’equip directiu de fa dos anys, amb la finalitat de mostrar a alumnat i famílies les instal·lacions del centre a través de la mirada de l’alumnat de Cultura Audiovisual.

Després d’un primer treball no massa reeixit (encara que amb alguna escena memorable), el curs 2021-22 arriba la bona. Un grup d’alumnes amb creativitat, motivació i capacitat de treball ha fet possible aquest vídeo.

Com tota producció audiovisual, partim d’una idea creativa. Com passar d’un lloc a un altre del centre? Quin és el fil conductor? Els objectes (un llibre, una llanda de refresc, un martell, una flauta…) ens condueixen a diversos espais de l’institut d’una manera dinàmica. L’actriu que recorre el centre és Lucía Monleón, alumna, enguany, de 2n de Batxillerat. Cal destacar també la tasca com a directora, muntadora i, en definitiva, anima mater del projecte de Marian Puchades (també a 2n de Batxillerat). Tot, però, ha estat producte del treball en equip. I, encara que la producció és humil, trobem que assoleix l’objectiu.

Esperem que us agrade i que us servisca per conéixer de més a prop el Joanot, el vostre institut.

Queti Baixauli. Professora de Cultura Audiovisual.

Vídeo instal·lacions del centre