Certificacions Linux Essentials a l’IES Joan Coromines

Linux Professional Institute és una organització de prestigi internacional, sense ànim de lucre, que es dedica a l'acreditació de professionals de l'administració de sistemes operatius Linux.

L'IES Joan Coromines, a banda de ser un centre de formació oficial Linux LPI (Approved Training Partner), està acreditat per poder realitzar exàmens i expedir les certificacions oportunes LINUX ESSENTIALS (http://www.lpi.org/our-certifications/linux-essentials-overview/) per a tot el públic interessat.

Els principals avantatges del programa de certificació Linux Essentials són:

• Orientada a estudiants sense experiència laboral en el sector IT (Tecnologies de la informació).
  • Validar coneixements fonamentals i bàsics de Linux.
  • Prepara als estudiants per al món laboral i les certificacions professionals de LPI.
  • Els exàmens es realitzen en les pròpies instal·lacions del centre.

Linux-Essentials

Els continguts són:

1. Conceptes bàsics de Maquinari.
  2. Conceptes i components bàsics sota Linux.
  3. Aplicacions de codi obert en entorn laboral.
  4. Sistemes de navegació i ajuda.
  5. Operativa en línia de comandos i arxius.
  6. Ús dels editors de text.

Format de l'examen:

• Consisteix en una prova online a realitzar al nostre centre.
  • 40 preguntes de tipus test.
  • Disponible en Castellà.

El preu de l'examen amb descompte serà de 60€ per a alumnes i ex-alumnes, i 90€ per candidats externs, mentre que el preu habitual d'aquesta prova és superior als 127$.