XERRADA DEL PERIODISTA ESPORTIU ÀLEX GOZALBO A L’ALUMNAT DEL CICLE FORMATIU D’EDUCACIÓ FÍSICA DEL COROMINES

El passat dia 11 de novembre, el periodista especialitzat en bàsquet Àlex Gozalbo va tindre una amena i ben documentada xerrada amb l'alumnat i el professorat del cicle d'Educació Física del Coromines. Àlex, un home de la casa, que actualment entre altres coses retransmet els partits del FC Barcelona de bàsquet per a Barça TV, va parlar de quins han de ser els valors que els futurs professionals de l'esport han de saber transmetre des del seu treball: l'esperit de sacrifici, la solidaritat o que la major victòria és arribar al màxim de les teues possibilitats.

Després va fer un repàs de jugadors a qui havia entrevistat (els germans Gasol, Mikel Jordan, Juan Carlos Navarro…), de la seua activitat com a segon entrenador i cap de premsa de l'equip femení valencià Ros Casares i de l'evolució de les tàctiques en aquest esport.

Una magnífica lliçó que va concloure amb diferents preguntes de l'alumnat.