AFA

Associació de Famílies d’Alumnes (AFA)

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) és una organització sense fins de lucre composta per pares i tutors d’estudiants de l’IES Figueras Pacheco. La missió de l’AFA és fer costat als estudiants i millorar l’educació en el centre. Això s’aconseguix a través de la col·laboració entre les famílies i l’escola, promovent la participació activa en la vida escolar i millorant la comunicació entre ells. L’AFA també organitza esdeveniments i activitats per a fomentar la cohesió i l’esperit de comunitat entre les famílies dels estudiants. En resum, l’Associació de Famílies d’Alumnes és una ferramenta valuosa per a millorar l’educació i l’experiència escolar dels estudiants i fomentar una comunitat forta i unida en l’institut.

Contacta amb l’AFA

HORARI D’OFICINA

• DILLUNS I DIJOUS: 10.45 A 13.15H
  • DILLUNS,DIMARTS I DIMECRES: DE 17.00 A 18.30H

També es disposa d’un grup de difusió per WhatsApp en el qual també s’informa de tot el que es va fent

Novetats

Activitats

• Activitats formatives: CERTÀMENS  LITERARIS, CIENTÍFICS, MUSICALS,  ARTÍSTICS (ARTS PLÀSTIQUES I FOTOGRAFIA, ACCIÓ SOCIAL I CURTMETRATGES. (És una activitat que portem organitzant fa més de 29 anys amb un gran acolliment entre l’alumnat).
  • Activitats esportives i recreatives
  • Activitats per a pares