Gala de premis: “Destacant”

GAL·LA PREMIS “DESTACANT”

El dimarts, 9 de maig, representants del nostre centre van assistir a la GALA DEL LLIURAMENT DELS PREMIS DESTACANT 2023 que per primera vegada es realitzava a Alacant. Estos premis, que a nivell nacional estan promocionats per l’ASSOCIACIÓ ESPANYOLA PER A LA INICIATIVA JOVE, fan costat a les joves promeses i compten ja amb el seu 10é Aniversari. Els premis estan destinats a alumnat de primària, secundària i batxillerat. La gala va ser presentada pel periodista Fernando Grima i va comptar amb el suport de famosos i intervenció de Rosa Quintana o Miguel Ríos entre altres. Els PREMIS DESTACANT tenen com a objectiu el canviar el món que ens envolta amb la finalitat de fer un món millor, sent eixe el valor de les joves promeses, per això estos premis reconeixen la seua trajectòria en diversos àmbits: estudis, esport, integració social, expressió artística, solidaritat, emprenedoria, innovació, superació personal, medi ambient…. El seu objectiu és compartir tots aquells PROJECTES que han de ser coneguts i reconeguts per tots, però sobretot fer costat als més xicotets per a sentir que no caminen sols, són una carta de presentació dels qui volen i poden arribar lluny en les més diverses disciplines, amb la finalitat que només l’esforç i els valors fan grans als pobles: APTITUD + ACTITUD com a suma per a l’ÈXIT. Van ser premiats els projectes coordinats pel professor Tomás Antonio Andreu González, de 1r de Batxillerat, el projecte “Xicotetes Accions, per a un planeta en condicions” quant a Medi Ambient, Economia Circular i Consum Sostenible, i els 2 projectes de 1r d’ESO B “El 017, sempre amb tu” sobre el bon ús de les tecnologies en la Comunitat Escolar. De la mateixa forma va ser premiat el projecte col·laboratiu d’àmbit sociolingüístic “La volta al Món en 80 dies” treball conjunt coordinat per la professora de Llengua Castellana María Salut Bernabéu. Van assistir a la Gala, la nostra vicedirectora Yolanda Sala, com a representant del Centre, així com el professor Tomás Andreu i l’alumnat premiat, acompanyat dels seus familiars més pròxims.

Des d’ací donar l’Enhorabona a tots els assistents i premiats i sobretot agrair l’interés pel nostre treball tant del Col·legi Maristes d’Alacant com de l’Associació Espanyola per a la Iniciativa Jove. Gràcies a tots i a totes. A continuació passem el vídeo de la Gala de Lliurament de Premis que està en el nostre canal de Youtube Projectes Figueras @proyectosfigueras2704 :https://www.youtube.com/watch?v=kx5ihcoyivs