Gal·la Olimpíadas del saber 2021. Lliurament de premis

Dimecres passat, 16 de juny, a les 6 de la vesprada va començar en el Paranimf de la Universitat d’Alacant, la gala anual de lliurament de premis de les Olimpíades del Saber i científiques del curs 2020-2021. Com ja sabeu el nostre Institut, enguany ha aconseguit molts primers premis, en les Olimpíades de Matemàtiques, Història, Geografia i Estudis Àrabs i islàmics.

Enguany, i seguint les recomanacions sanitàries, només van assistir a la gala, els tres primers premis de les Olimpíades de tota la província, i on també es reconeixen els mèrits de la fase nacional, en el cas de les matèries que la tenen. La gala es reprén després de dos anys, ja que el curs anterior no es va celebrar, pel COVID. Van assistir a la gala els alumnes/as del nostre Institut: Hugo Lladró, Valentina Guijarro, Joel Alcaraz, Marta Jaras, Ànima d’Abril Martín, Enrique López, Cynthia Pardo, Marcos Jiménez i Adonai Garrido com a creditors a primers, segons i tercers premis.

El professor coordinador i preparador d’algunes d’elles Tomás Andreu, i les famílies de l’alumnat guardonat. Aquesta vegada, com ja ocorreguera fa dos cursos, ens situem com l’Institut amb més guardons en les Olimpíades. Des d’ací agrair la labor de les famílies pel seu suport, la dels professors, i la d’aquells que van aconseguir accèssits i aquesta vegada no van poder assistir per la limitació d’aforament i les mesures sanitàries. De la mateixa forma agrair a tots aquells que s’impliquen en la labor de la millora del sistema educatiu i a l’alumnat que any rere any segueix les directrius del professorat.

Ací deixem algunes fotos d’aquest bonic esdeveniment, difícil de repetir quant a consecució de resultats. Ja us hem deixat un vídeo resumeixen, i un altre vídeo més extens de l’acte en el seu desenvolupament d’aparició dels guardons del nostre alumnat i professorat preparador. A tots i a totes moltes gràcies.