Vídeo amb reflexions sobre l’eliminació de la violència contra la dona del grup d’Arts escèniques

El grup d’alumnes d’Arts escèniques i Dansa de 4t d’ESO de l’IES el Quint treballà la setmana del 25 de novembre de 2022 al voltant del tema de l’eliminació de la violència contra la dona i totes les seues manifestacions, incloses les menys perceptibles.

El resultat d’eixe treball va ser un audiovisual, que es va mostrar a l’alumnat del centre al començament de desembre, quan es finalitzà la seua edició. El vídeo proposa una sèrie de reflexions, tractant d’entendre perquè es produeix la violència i amb la intenció de mostrar els diferents punts de vista, de manera que puga fer pensar a tots/es, independentment de l’opinió prèvia.

La creació que ara es comparteix amb tothom ha comptat amb la col·laboració de diversos professors del centre, el suport de la directiva i de la Coordinació d’Igualtat i Convivència, a més de la participació dels alumnes de música de 2n i 3r d’ESO.