Nou compte de correu corporatiu per a l’alumnat

L’IES el Quint ja és “Centre Digital Col·laboratiu” de la Conselleria d’Educació.

Aquest projecte consisteix en la creació d’un compte de correu electrònic corporatiu per a l’alumnat amb el format @alu.edu.gva.es, anomenat Identitat Digital, el qual ens permetrà:

• Millorar la comunicació per email amb tota comunitat educativa.
  • Utilitzar les eines MSOffice365 per crear documentació, videoconferències i col·laboració entre els membres de la comunitat educativa.
  • Millorar la capacitat d’emmagatzematge:1TB al OneDrive i 50GB al correu electrònic.
  • Integritat amb altres plataformes de Conselleria com Aules, PortalEdu, Lliurex, etc.

L’alumnat del centre de l’IES el Quint, ja té activada aquesta Identitat Digital. Per accedir a les credencials hem de fer els següents passos:

cdc01cdc02cdc03

Per provar la Identitat Digital, recomanem accedir a la web https://www.office.com i iniciar sessió amb les credencials @alu.edu.gva.es.

Objectius del projecte:

• Innovació: Modernitzar les eines TIC dels centres
  • Integració: Unificar l’entorn d’aprenentatge dels centres Integrar les diferents aplicacions ja existents i les noves, oferint un entorn únic.
  • Igualtat: Arribar a tot l’alumnat valencià i garantir la igualtat d’oportunitats
  • Inclusió: Facilitar l’accés i atenció a la diversitat

Qué podem fer amb la Identitat Digital?

És interessant que l’alumnat tinga configurat al seu dispositiu mòbil l’app Outlook amb les credencials de la seua identitat digital.

Accedir a les eines de MSOffice365

• Outlook
  • OneDrive
  • Word
  • PowerPoint
  • Excel
  • Teams
  • I altres eines interessants

Pròximament Conselleria actualitzarà el correu electrònic als perfils d’usuari de la plataforma educativa Aules amb la corresponent identitat digital de cada alumne, i no es podrà canviar, per tant la comunicació ha de ser al correu corporatiu @alu.edu.gva.es

Per implantar aquest projecte al centre, demanem la col·laboració de les famílies, i en cas que tinguen dubtes els tutors els podran ajudar com sempre. CAL QUE L’ALUMNAT ES FAMILIARITZE AMB EL CORREU JA QUE SERÀ EL MATEIX EN TOTA LA VIDA ESCOLAR.