Servei de transport escolar col·lectiu per al curs 2023/2024

Convocades les ajudes per a utilitzar el servei de transport escolar col·lectiu per al curs 2023/2024. Terminis de presentació:

• Per a alumnat que ja és usuari del Servei (de cole adscrit de primària o alumnat secundària)

Descarregar i signar l’ESBORRANY de la Web família (ITACA) i presentar amb la resta de documentació de la matrícula en el dia assignat. (L’ESBORANY el trobareu entrant en la Web Família, cliqueu en pestanya “tràmits” < Ajudes per al menjador i transport escolar 2023-2024 < descarregar esborrany, imprimir i signar).

• Per a alumnat participant en el procés d’admissió o que sol·licita nou el transport:

RESOLUCIÓ 30 de maig de 2023, del director general de Centres Docents, per la qual s’estableixen les condicions per a ser alumnat usuari del servei de transport escolar col·lectiu per al curs 2023-2024.

Cas general: alumnat d’ESO, CFB i batxillerat resident a Riba-roja fora del nucli urbà. En qualsevol cas, procedent de col·legi adscrit.

SOL·LICITUD DE TRANSPORT ESCOLAR CURS 2023-2024: Entregar en SECRETARIA amb la documentació de matrícula, una vegada l’alumne/a ha eixit ADMÉS EN LES LLISTES DEFINITIVES.

• HORARI RUTES TRANSPORT ESCOLAR CONSELLERIA CURS 2023-2024 (actualitzat a 7/9/2023)
Horaris-autobusos-2023-24