Llibres de text curs 2016-17

Ja es pot consultar el llistat de llibres de text per al curs 2016-17. (actualitzat 13-07-16)

books(1)

NOTA A LES FAMÍLIES QUE HAN PARTICIPAT EN XARXA-LLIBRES: comproven en aquesta entrada quins llibres seran aportats per Xarxa Llibres i que, per tant, NO han de comprar les famílies. Aquests llibres seran entregats a les famílies al setembre.

Aspectes a tindre en compte:

• No s’ha de comprar el llibres de les assignatures optatives fins a l’inici de curs i cada alumne/a sàpiga exactament quina optativa se li ha assignat.
  • L’alumnat proposat per anar a un programa PMAR (de 2n o de 3r) no ha de comprar els llibres fins a setembre.
  • No s’ha de folrar cap llibre fins a l’inici de curs, després de comprovar amb el professor/a que és el llibre correcte.
  • Els llibres que no apareixen al llistat seran indicats pel professor/a a l’inici de curs.