Els alumnes de Comunicació Audiovisual de l’IES el Quint premiats a Cinema Jove

web_CARTELL_Viatge a la llunajpgEl curtmetratge d’animació Viatge a la lluna, realitzat en l’optativa Comunicació Audiovisual de 1r d’ESO durant el curs 2014-15, ha obtingut una menció especial del jurat a la millor animació a la 31a edició de Cinema Jove, dins de la secció Trobada audiovisual de Joves.

Dissabte 18 de juny, assistírem a la projecció dels curts de la nostra categoria i tres alumnes el presentaren a la resta d’espectadors. Dilluns dia 20, assistírem a la projecció de la pel·lícula Fahrenheit 451 de François Truffaut, que els alumnes no havien vist i que pogueren gaudir en versió original subtitulada. A continuació, en la cerimònia de cloenda i lliurament de premis, ens feren el lliurament del nostre reconeixement.

Un bon moment, doncs, per reivindicar l’educació audiovisual en l’ensenyament, tan necessària en la societat en què vivim.

Lliurament premi Cinema Jove IES el Quint
Bernat Garcia i Álvaro Peiró recollint el premi.