if(nadal==true) programame();

El passat dilluns dia 18 de desembre, a les 18.00 hores de la vesprada, 12 equips formats per alumnat del cicle superior de Formació Professional de “Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma” (7 dels equips eren del primer curs, i els altres 5 de segon) de l’IES Eduardo Primo Marqués participaren al concurs de programació “ProgramaMe: VIII Concurso navideño de entrenamiento”.

El concurs ha sigut gestionat un any més des de l’IES Serra Perenxisa de València. L’objectiu es aconseguir que l’alumnat tinga una primera presa de contacte amb el concurs, que els permeta entendre el funcionament per a què s’animen a participar en els classificatoris regionals. A més, per què no, serveix com a entrenament per a Las 12 uvas (Altre concurs de programació que té lloc el dia de cap d’any).

Van participar 318 equips de 45 centres diferents.Es van realitzar 1450 enviaments durant les dues hores que va durar el concurs.Els problemes van estar ambientats a la Copa Mundial Femenina de Futbol del 2023, guanyada per la selecció absoluta femenina espanyola a l’agost.

Podeu veure el resultat complet a la web del concurs: https://programame.com