Wohn

15  Concurs: “Els millors relats breus juvenils de la província d’Alacant”, organitzat per l’Associació Provincial de Llibreters i Paperers d’Alacant i per l’Editorial Club Universitari (ECU)

El relat de Daniela Mas Ferrández (4t ESO) titulat Wohn ha sigut seleccionat per a formar part del llibre que tots els anys publica l’Associació.
En el Concurs participen estudiants de tota la província d’Alacant que cursen estudis de 1r a 4t de secundària (83 col·legis i instituts han participat aquest any).

Els 120 relats que eixiran publicats en el llibre també podran optar a premis especials (més de 6000€ en premis):
– Obsequi per als tres primers premiats
– Obsequi per als tres accèssits.
– Premi Menció especial de l’Editorial.

El lliurament de premis estava previst que se celebrara el 14 de juny en l’ADDA d’Alacant però, com no es pot realitzar l’acte, el més probable és que, sempre que les circumstàncies no ho impedisquen, se celebre el mes de setembre.

Volem donar l’enhorabona a Daniela, una bona alumna i extraordinària persona que durant 4 anys ens ha acompanyat en l’edició del nostre periòdic digital. Podríem dir que ha sigut com la “redactora cap”, fins i tot guiant i animant als i les alumnes de cursos inferiors a participar i sempre organitzant activitats per al taller de premsa. Ací us deixem el seu relat.

Enhorabona Daniela!, i molta sort amb la següent etapa del concurs!