L’Andreu amb les clàssiques: Gran èxit en el Concurs Odissea

4 equips empatats a punts en primera posició

En la fase de desempat autonòmic participarà l’equip Las espartanas, compost per Érika Muñoz i Sara Carballo de 1r de Bat, el segon classificat de l’Andreu, ja que per problemes d’agenda l’equip Les nimfes de les aigües, compost pels alumnes de 2n d’ESO Diego Alberola, María Castañer i África Castellò, 1r classificat, no podrà estar.

El desempat autonòmic, en el qual participaran 11 equips de diferents centres de la Comunitat Valenciana serà aquest dimecres, 1 de febrer, de 17 a 20 h.

El tema d’enguany és “L’aigua a Grècia i a Roma”.

Aquest concurs està organitzat per Les delegacions de Castelló-València i d’Alacant de la Societat Espanyola d’Estudis Clàssics (SEEC), en col·laboració amb Prosopon–Sagunt i l’Associació Ludere et Discere, en la Comunitat Valenciana. Simultàniament competeixen en altres comunitats. Enguany hi ha hagut més de 7000 participants.

Ἀγαθῇ τύχ

Però de moment ja hem guanyat tots els participants: hem aprés molt sobre l’aigua a la mitologia, a la vida quotidiana, a la història i les institucions de Grècia i Roma. I l’alumnat ha millorat les seues competències de comprensió lectora, de cerca d’informació i de treball en equip fonamentalment: OBJECTIUS COMPLITS!