Els teuladins tornen a la feina

Després de l’inoblidable 8 de febrer a la First Lego League, on es va produir una matí de convivència entre alumnes, famílies i professors, de vibrants emociones i moltes carreres pel pavelló de l’EPSA. L’equip dels teuladins celebrà amb una festeta l’intens treball de les últimes setmanes.

Però ara ens queda molta feina. Estem preparant el taller que mostrarem a la setmana cultural de l’Andreu Sempere i el més important: fem les primeres passes per construir els menjadors d’ocells i generar aliment de qualitat per als futurs pollets amb la cria de tenebriònids.

Les primeres activitats consisteixen a recuperar palets per classificar les fustes que posteriorment tallarem a la mida. També iniciarem la sensibilització cap a la problemàtica del teuladí a la nostra ciutat la pròxima setmana a tots els alumnes de primer d’ESO.

Iniciem un gran projecte d’Aprenentatge Servei (ApS) que tindrà benefici a tot el barri i repercussió a tota la ciutat.

Accés a l’àlbum de fotos: