Activitat Nàutica 15 de juny 2021

Estimades famílies,

com activitat de fi de curs, vos proposem una eixida de activitats nàutiques on l’ alumnat farà en xicotets grups activitats de windsurf, paddle i surf a la platja de la malvarrosa de Valencia, sempre mantenint les distancies de seguretat, mascareta etc. com marca el pla de contingència.

Aquesta activitat està dirigida a l’ alumnat de 2º, 3º i 4º ESO que no ha sigut expedientat. Els alumnes que han tingut expedient disciplinari, No poden participar.

L’ activitat es farà el 15 de juny 2021 de 10:00h a 14:00h tornarem al IES cap a les 15:00h i costa 25€.

L’institut pagarà l’autobús d’anada i tornada.

L’alumnat ha de portar motxilla amb entrepà i aigua, tovallola, banyador, xancletes, gorra, crema pel sol.

per inscriure’s teniu que omplir aquest enllaç:

Teniu qu’entregar l’autorització al tutor/a, a Christian o enviar-la al correu del centre en cas de tindre signatura digital.

AUTORIZACIÓN_SALIDA_EXTRAESC_(act_náuticas)_defin rellenable

i enviar al correu del institut un justificant de pagament de l’ activitat.

Correu: 46016713@gva.es

En concepte teniu que posar: ACTIVITAT NÀUTICA, NOM COGNOMS I CURS DEL ALUMNE/A

al compte: ES49 3159 0011 1224 9482 3921

L’ULTIM DIA PER FER LA TRANSFERÈNCIA SERÀ EL 12 DE JUNY 2021, NOMÉS HI HAN 20 LLOCS, per tant es important fer l’ ingrès ràpidament, UNA VEGADA OCUPADES LES 20 PLACES ES TANCARÀ L’ACTIVITAT.

Estimadas familias,

como actividad de fin de curso, os proponemos una salida de actividades náuticas donde el alumnado hará en pequeños grupos actividades de windsurf, paddle y surf en la playa de la Malvarrosa de Valencia, siempre manteniendo las distancias de seguridad, mascarilla etc. como marca el plan de contingencia.

Esta actividad está dirigida al alumnado de 2° y 3° ESO que no ha sido expedientado. Los alumnos que han tenido expediente disciplinario, No pueden participar.

La actividad se hará el 15 de junio 2021 de 10:00h a 14:00h volveremos al IES hacia las 15:00h y cuesta 25€.

El instituto pagará el autobús de ida y vuelta.

El alumnado tiene que llevar, mochila con bocadillo y agua, bañador, toalla, chanclas, gorra y crema solar.

Para apuntarse tenéis que llenar la autorización:

Entregarla al tutor/a, a Christian o enviarla firmada al correo del centro (en caso de tener firma digital)

y enviar al correo del instituto un justificante de pago de la actividad.

Correo: 46016713@gva.es

En concepto tenéis que poner: actividad náutica, nombre apellidos y curso del Alumno/a

a la cuenta: ES49 3159 0011 1224 9482 3921

El último día para hacer la transferencia será el viernes 11 de junio 2021, solo hay 20 plazas, por lo tanto es importante hacer el ingreso rápidamente, una vez ocupadas las 20 plazas se cerrará la actividad.