Premi Alfafar en Igualtat al nostre institut el IES 25 d’abril

Nuestro instituto ha sido distinguido con el premio “Alfafar en Igualtat” que otorga el Ayuntamiento cada año con motivo del 8 de marzo a una entidad de la localidad.

Desde aquí queremos dar las gracias por este reconocimiento y seguiremos trabajando por un instituto donde la educación en igualdad sea un objetivo fundamental a la hora de formar chicas y hombres.

Además de este premio, también dos alumnas han sido premiadas en el concurso de dibujo que se convoca con motivo de esta conmemoración. Estas alumnas han sido:

– Rocío Pons Pozuelo (primer premio de Secundaria)

– Arianna Estevan Sada (primer accésit de Secundaria).

Os dejamos unas fotos.

El nostre institut ha sigut distingit amb el premi “Alfafar en *Igualtat” que atorga l’ajuntament cada any amb motiu del 8 de març a una entitat de la localitat.
Des d’ací volem donar les gràcies per aquest reconeixement i continuarem treballant per un institut on l’educació en igualtat siga un objectiu fonamental a l’hora de formar xiques i homes.
A més d’aquest premi, també dues alumnes han sigut premiades en el concurs de dibuix que es convoca amb motiu d’aquesta commemoració. Aquestes alumnes han sigut:
– Rocío Pons Pozuelo (primer premi de Secundària)
– Arianna Estevan Sada (primer accèssit de Secundària)