Instruccions per matricular-se al 2º de batxillerat

DOCUMENTS PER A MATRICULAR-SE

2n BATXILLERAT

L’alumnat que passe a 2n curs de Batxillerat i l’alumnat repetidor de 2n curs haurà de dur el dia 1 de juliol la següent documentació, que es dipositarà en la bústia que hi ha en la porta principal del centre:

1.- Document de petició d’assignatures, que s’haurà d’imprimir i omplir.

2.- Justificant del pagament de la taxa administrativa. Model 046, (obligatori). Concepte Targeta d’Identitat (2,22 € En cas de ser família nombrosa 1,11 €).

Accedir al següent enllaç per a traure’s la taxa.

A tindre en compte:
Òrgan gestor: INSTITUTS DE VALÈNCIA
Marcar :Targetes d’identitat.

3.- Fotocòpia del DNI/NIE o passaport de l’alumne/a i dels pares, en cas de renovació l’últim any

4.- Justificant del pagament de l’AMPA i/o l’Assegurança Escolar Obligatòria.
Si vols pertànyer a l’AMPA has de fer el pagament de 21’12€ (està inclosa l’Assegurança Escolar Obligatòria).

L’AMPA és voluntària però l’Assegurança Escolar és Obligatòria.

Si no vols formar part de l’AMPA has de fer l’ingres d’1’12 € en concepte d’Assegurança Escolar Obligatòria per als alumnes menors de 28 anys.

El pagament es farà en:
CAIXA POPULAR número de compte:

ES59 3159 0011 18 1663715322

Recordeu que es paga una única quota per família. Amb cada quota s’entregarà una agenda escolar. En cas d’haver germans al centre s’afegiran 3 € si volen una altra agenda.
(Especifiqueu en CONCEPTE el nom i cognoms de l’alumna/e)
El pagament es pot fer en qualsevol caixer de la CAIXA POPULAR o per transferència.

En cas de malaltia crònica i no haver-ho comunicat al centre, adjunteu informe mèdic.