Xarrada per a nous usuaris de la biblioteca

Al llarg de l’última setmana de novembre i la primera de desembre, els alumnes de 1r d’ESO han passat per la Biblioteca del Centre per tal de rebre una informació concreta sobre el seu funcionament, així com del sistema de Classificació Decimal Universal que regix totes les biblioteques: CDU.

Així mateix se’ls va donar a conèixer l’Espai del Racó destinat per als moments més plaents de lectura i recolliment on poden trobar lectures de temes més adients als seus gustos literaris.

Finalment, vam emplenar una breu enquesta sobre els seus hàbits literaris així com les recomanacions de títols, autors i gèneres que més els agradaria trobar al Racó.

Cal indicar qu,e en breu, celebrarem la Fira Literària Nadalenca amb el lema: “Per Nadal, un llibre de regal”, on s’intentarà promocionar els llibres del Racó per tal que els alumnes se’ls puguen emportar a casa i llegir-lo amb tranquil·litat durant les vacances.

Rosa Llácer