EL DOLOR DE LA SANG BIBLIOTECA POÈTICA/ 5 de desembre de 2018

EL DOLOR DE LA SANG

BIBLIOTECA POÈTICA/ 5 de desembre de 2018

Amb un poc de retard, a causa de les nombroses activitats programades al voltant del Dia Internacional contra la violència de gènere, es va celebrar el passat dimecres, 5 de desembre, el recital de BIBLIOTECA POÈTICA dedicada a la problemàtica que dia a dia silencia la veu i sega la vida d’alguna dona en el món.

En aquest recital, de gran intensitat poètica, amb versos adolorits i colpidors i amb un públic corprès per la crueltat de la realitat esbossada,  es va voler donar espai també a la llum i a l’esperança a través de la veu i de l’exemple que moltes dones entonen per tal d’aportar la seua força a totes les dones silenciades, amb l’acompanyament musical de l’alumna Estefanía Belesica i del professor de música, Pasqual Cardona.

L’acte es va cloure amb una sentida interpretació que l’alumna de 4r d’ESO, Aitana Moros, ens va brindar de la cançó de Pasión VegaMaría se bebe las calles”

El nostre agraïment a l’alumnat que va recitar els poemes i al professorat que va col·laborar en la selecció de poemes.

“Cap desig d’obrir la boca.

De què hauria de cantar jo…?

Jo, que sóc odiada per la vida.

Cap diferència entre cantar o no cantar.

Per què hauria de parlar de la dolçor,

quan sent amargor?

Ai, el puny de l’opressor

colpeja la meua boca…”

Nadia Anjoman, poeta afganesa assassinada pel seu marit pel delicte d’haver publicat un llibre de poemes.