Dia del llibre Valencià.

El dia 20 de novembre se celebra el Dia del Llibre Valencià perquè, en aquesta  data  de l’any 1490,  es va publicar a València el nostre llibre emblemàtic, Tirant lo Blanc. A més, enguany  també ha coincidit amb el 25é aniversari de la mort de Vicent A. Estellés, gran poeta de les Lletres Valencianes.

Amb totes aquestes efemèrides festejadores, els alumnes de 3r ESO amb les professores Carme Rodríguez i Rosa Llàcer,   gaudiren de tan significativa data amb una visita guiada de la Biblioteca Valenciana Nicolau Primitiu, que té la seu al Monestir de Sant Miquel dels Reis i, a més, assistiren a un emocionat i sentit recital poètic en homenatge al poeta de Burjassot, amb el rapsode Vicent Camps, i promogut per l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, que també comparteix seu juntament amb la Biblioteca Valenciana, en aquest lloc de tanta càrrega històrica.

Aquesta eixida està emmarcada en la relació d’activitats per la dinamització i foment de la lectura amb la intenció que el nostre alumnat conega altres biblioteques de la zona de València  i acostar la poesia des d’una perspectiva lúdica, però de qualitat.