ANDREA CASTILLEJO MAYORAL I IRENE BLESA PARDO PREMIADES PEL SEU RENDIMENT ACADÈMIC

Dos alumnes del nostre centre han estat guardonades pel seu rediment acadèmic.

Andrea Castillejo Mayoral e Irene Blesa Pardo, alumnes de 1r de Batxillerat: excel.lent rendiment acadèmic.

Ajuntament d´Alfafar

Des de la Regidoria d’Educació s’ha procedit a premiar per tercer any consecutiu als i les alumnes d’Educació Primària i Secundària que han obtingut els premis extraordinaris al rendiment acadèmic que concedeix la Conselleria d’Educació, Recerca, Cultura i Esport. L’acte de lliurament de premis s’ha dut a terme en el Saló de Plens de l’Ajuntament. Els premiats i premiades han rebut un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic i una Tablet. Aquest reconeixement també queda plasmat en l’historial acadèmic i en el propi expedient. Aquest premi que es dóna per part de l’Ajuntament d’Alfafar se celebren amb la convicció que açò constituïsca un estímul per a l’esforç i un al·licient perquè els escolars, una vegada finalitzada l’etapa de Primària o Secundària, seguisquen els seus estudis amb èxit. Així doncs, l’Ajuntament, a través de la seua Regidoria d’Educació, amb aquest acte institucional desitja premiar i reconèixer públicament l’esforç i el mèrit de l’alumnat que ha distingit en els seus estudis en finalitzar les etapes educatives. Així com, el reconeixement públic a la voluntat i professionalitat de la comunitat educativa dels centres. Les i els estudiants premiats en l’etapa de Primària, han sigut: Pau Burguet Vela (Centre Privat Guia), Carmen Visiedo Adan (Centre Privat Guia) i Filomena-Meyé Owono Obono (Centre Privat Vamar), tots ells i elles obtenint una puntuació de 10 punts. D’altra banda, les i els premiats d’Educació Secundària han sigut: Jorge Sánchez Núñez (Centre Privat Guia), Irene Blesa Pardo (IES 25 d’Abril) i Andrea Castillejo Mayoral (IES 25 d’Abril), obtenint cadascuna d’elles i ell la màxima puntuació, una nota de 10 punts. Des del consistori i en paraules de la regidora d’Educació, Dolores Monmeneu i del propi Alcalde del municipi, Juan Ramón Adsuara, açò només és una mostra més de la implicació per part de les famílies i els centres educatius per a aconseguir un futur per a tot l’alumnat. És un clar exemple que les coses s’estan fent bé, les famílies eduquen i els centres educatius formen. A més, Adsuara, va voler donar un consell a les i els premiats, “és molt important que al llarg de la vostra vida aneu compartint tot el que heu après. Compartir amb els altres l’après és molt gratificant i satisfactori”.